
לדורית החביבה 
דורית רוצה להודות לך על הסיור החוויתי שחווינו בהדרכתך בבני ברק אתמול נר שמיני של חנוכה , 
יום חמישי האחרון – הכנות לשבת המלכה בבני ברק – טיול בעיר בהדרכתה של דורית ברק הנהדרת.
כאחד ממשתתפי הסיור הלילי בהדרכתך, אני מודה לך מעל במה זו על חוויה מסקרנת ומרתקת. אין לי ספק שתרומתך לערב מעניין ומיוחד זה, הייתה משמעותית ביותר. ידעת להוביל אותנו ברחובות בני ברק ביד אמונה ובטוחה, ולהפגיש אותנו עם דמויות וטיפוסים מעוררי עניין , וכל זאת בגילוי של הרבה רצון טוב, אכן לגרום לנו לחוויה מיוחדת ולפתוח את עינינו לראות את המציאות כפי שהיא, נטולת סטיגמות ודעות קדומות. במיוחד, רוצה אני לציין את הרוגע ונועם ההליכות שלך יחד עם הקולינרי המעניינת, שהפכו סיור זה בהדרכתך, לפנינה של ממש!
דורית שלום,
בחמישי בערב, התאבזרנו בבגדי צניעות לגופינו ויצאנו לדרכנו.
שלום דורית,
דורית ברק שלום רב,
ברצוני להביע תודה על ההדרכה שנתת לנו, בסיור בעירך בני ברק. פתחת בפנינו צוהר לעולם שקיים בתוכנו, לידינו ועם זאת אין לנו מושג ממשי עליו, אלא רק דימויים. הכנסת אותנו לעורק החיים הראשי של העיר, שם בהחלט ספגנו מאווירת המקום ואורח חיי התושבים.
לזכותך יאמר כי שורשייך הנטועים במקום הם שהוסיפו נופך חשוב של אמינות ואותנטיות לסיפורים ולתיאורים. אישיותך הקורנת אור וחום אנושי, נתנה הרגשה טובה של מובילה שיודעת לאן ומה היא אומרת.
לקינוח, הארוחה היהודית הייתה טרייה וטעימה, והוגשה ברוחב לב.
יישר כוח גדול!!
מירדנה וגד בריל ![]()